maandag 3 september 2012

Terug van weggeweest

4 dagen Londen hebben me deugd gedaan... ook al was het best vermoeiend...


Vandaag de eerste schooldag van het nieuwe schooljaar. De zoon naar het 1ste middelbaar en de dochter naar het 4e leerjaar... En ik heb naar jaarlijkse gewoonte een dagje vrijaf. Kids naar school en ik samen met een vriendin gaan ontbijten bij Ikea...

Dus dacht ik om opnieuw te beginnen met een kastje op te ruimen of een lade of een hoekje... maar... het lukt me niet...
Gek, want ik wil een orde in huis... alles opgeruimd en alles een eigen plek... 'k zal wat aanmoediging nodig hebben denk ik... Snel wat van jullie blogs lezen en dan lukt het misschien wel...

Sinds gisteren hebben we ook 2 nieuwe "familie"-leden... We hebben 2 konijntjes geadopteerd... Enkel nog namen kiezen. De vorige eigenaars hadden ze Mokka en Brownie genoemd... Maar onze kinderen willen ze liever een andere naam geven... Het zijn 2 zusjes (die konijnen hé) . 


1 opmerking:

  1. Wat heerlijk, 4 dagen London! Dat zou ook iets voor mij zijn ☺

    En de kastjes komen wel weer op gang hoor! Tip: begin met wat kleine dingen, en als je weer in het ritme bent, dan komen de grotere klussen vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen