donderdag 27 december 2012

shame on me... maar zooooo lang geleden...

Kerstvakantie... 2 weken vakantie...
Kreeg ik het vandaag toch wel in mijn hoofd om een kastje uit te rommelen zeker...

Op zoek naar grote vuilzakken in het kastje onder de gootsteen in de keuken... ja man... zo'n rommeltje... (moet je weten dat ik elke dag wel in dat kastje kijk hé) maar ik dacht nu toch wel van ... "tijd voor een opruimbeurt".

Voor (en dan was er al een deel uit)

Na
In de zak zitten allemaal kleinere zakjes om afval in te doen. Er is nog zo'n zak maar die is al naar de garage verhuisd, daar zitten grotere zakken in)
In het mandje vooraan zit je ook 7(!!!!) wondersponsjes zitten... ik zal er dan maar direct eentje gebruiken om de keuken verder te poetsen...

Ik denk dat het nog niet gedaan is voor vandaag... het geeft me toch weeral een goed gevoel...

Dus hop ! verder doen nu maar ... misschien post ik vandaag nog wel een bericht... en anders later nog wel...

:-)

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig weer. Wat geeft dat een heelrijk gevoel hé. Toppie! Lekker doorgaan nu weer hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay meis,

    Wat een lekker opgruimd kassie heb je nu weer..
    Heerlijk spik en span lekker schoon!
    Ik moet ook eens nodig wat kastjes schoon maken..
    Ik ben ook gelijk even volger van je blog geworden...

    Lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen